Call me so I can make it juicy for ya...



Gillar verkligen den här låten/videon. Den e så skön och allt ser så glassigt ut. I den här videon ser han grymt cool ut. Annars e han rätt ful faktiskt!

Vi kom nyss hem från veterinären med Fjonkan som som ahr fått sista vaccinationen nu. Hon var jätteduktig och brydde sig inte alls om sticket. Daniel följde med och det var tur. Jag hade bara 425kr på kortet och jag trodde jag skulle klara mig, men det kostade 450kr!!!! Typiskt!

Jimmy har fått jobba övertid nu ihelgen och nästa helg så jag ska ha melodifestival kväll hemma hos mammsen och pappsen i morgon. Det beyder åxå att nästa lördag skulle han antagligen jobba kväll så jag får försöka fixa den här flytten själv. Men det ska väl inte vara  några problem. Jag e stark, jag tar soffan på lillfingret nedför alla trappor, ha ha!

Ska försöka röra ihop lite lunch nu!

Kommentarer
Postat av: [Leonita] & Egzona

Oh, scheisse! Nu måste jag se den! Fast vågar inte ensam... :(

2009-02-20 @ 15:01:19
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Postat av: IDA

Den är grym :D Men håller med dig om att han inte är fin. Och jag tycker även att det här är hans bästa låt, har inte hittat nån annan med honom som jag gillar.

2009-02-25 @ 19:26:01
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0