Host!

Håller på att hosta lugnorna ur mig. I helgen försvann rösten helt och hållet och nu rinner näsan och jag har lyckats få träningsvärk i magen av hostandet. Nåt positivt med det hela iaf! men det e väl lika bra så jag är frisk till slutet på året. 

Det börjar närma sig nu. I morgon stannar jag i Leixlip och fixar lite god mat. På fredag åker jag till Belgien, längtar så jäkla mycket! På lördag blir det julmarknad i Tyskland. Sen får vi se om jag måste åka tillbara till Dublin innan och jobba på måndag eller om jag kan stanna kvar i Belgien till på tisdag. Då åker jag hem till Sverige och julafton. Syrran och apelsinen hämtar upp mig på Skavsta och sen ska jag mega julmysa! Den 27 dec åker jag tillbaka till Irland, sen åker jag till Tyskland och Sensation White med Bruce och jeff över nyår. Det blir fullt upp och kommer bli så jäkla kul! Men nu vill jag hem till familjen och julen. Det är julpynt och mys överallt ju!

Ska försöka sova lite nu och hoppas jag inte väcker Sonny på andra sidan väggen med hostandet. Några dagar till på jobbet, sen börjar årets sista äventyr!

HP Bengtsson

 


 


Kommentarer
Postat av: martina

hahaha, tur att du inte glömmer apelsinen ;) :P

2009-12-16 @ 15:47:01
Postat av: IDA

Sv: Ja, det får en att fundera lite! :)

2009-12-16 @ 16:13:14
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0