dumma snoe

Mina fotter e alldeles blota o kalla...forgrymmade sno!

Laste precis pa Aftonbladet att det forvantas tva,2 snostormar innan jag kommer hem. JAG VILL JU HEM! Sluta braka med mig nu... Jattemysigt med sno nu innan jul, men snalla lat mig flyga hem forst och lat syrran o Zeb slippa halka av vagen och gora illa sig. Sen kan det fa snoa 5 meter om det sa vill!

Nu e iaf de flesta klapparna klara. Tog en lang sovmorgon och sloade innan jag tog sparvagnen ned pa stan. Det var jobbigt att kopa klappar i ar - jag ville ju ha allt sjalv! Lyckades dock halla i mig sjalv. Tur att Jeff ringde nat jag stod inne pa sko avdelningen for annars kunde det gatt at ett hetl annat hall. Hittade aven en Sensation klanning, billig o allt. Jeff bjod pa Middag och vi gick runt och tittade pa allt julpynt. Antwerpen e riktigt mysigt nu. Jag blev nastan sugen pa att hyra skridskor och ta en svang pa Grote Markt, men insag ganska snart att jag skulle hata det nar jag val stod dar ute pa isen. Oavsett alla lysen och mys pynt, hatar jag att aka skridskor. skadad sen grundskolan antar jag.





Just ja, mina kondoleanser gar till det Irlandska folket som idag upplevde en tragisk tragisk tragedi...Idag brann det i Guiness bryggeriet. Det kommer bli en svar tid och manga sar att laka, men jag har hopp.

Och Maddo har bokat stort hus med fontan och stall. Bara hasten som fattas nu da
Hon e galen






Kommentarer
Postat av: Maddo

inte galen, glad :)

2009-12-22 @ 08:13:06
URL: http://lattelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0