Jag måste äta mer bananer

Nåt är fel...

Alltså det här med sendrag, måste inte det vara ett utav Guds mest idiotiska uppfinningar? Jag har aldrig haft problem med sendrag. Jag fick mitt första för inte alls många år sedan. Jag var en sån som ville ha sendrag bara för att jag aldrig kunde få det. Jag ville ju veta hur det kändes. Precis som att jag vill veta hur det är att svimma. Det har jag inte lyckats med än. Men nu vet jag hur det känns att ha sendrag. Senaste veckan har jag lycksta få minst ett sendrag om dagen i vaden eller foten. Jag fattar inte vad som är fel. Jag gör inget heller. I morse fick jag det bara av att ligga i sängen och på jobbet sista timmen satt jag i skräddarställningen på stolen och fick sendrag under foten? Vad är det som händer? Men jag har en teori...jag har läst i nån tidning, antagligen Allers eller Året Runt, att om man äter många bananer så får man i sig nåt som förhindrar sendrag. Bananer är ju det bästa jag vet, lite lagomt gröna. Så förut åt jag en massa bananas! Men nu sen jag flyttade till Belgien jag jag kanske ätit 3st allt som allt. Och vips får jag en massa sendrag. Så jag måste fixa en banandiet nu.




Gonatt Världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0