Time to burn something

Sminket e på, ölen är nere i magen, Mp3n poppar för fullt och snart går tåget mot Antwerpen. Ska försöka leta reda på nycklarna till en kompis lägenhet där min mobilladdare ligger. Jag antar att jag kommer behöva den inatt när jag, som alltid, virrar bort mig. Han var så snäll så han tog mina saker redan idag på jobbet så jag skulle slippa bära med mig allt ikväll. Klumpigt nog hade jag lagt i laddaren i påsen och nu är han ute på fest med sitt jobb team. Så jag ska försöka leta reda på honom och panikladda mobilen. Han är nånstanns vid museet???????? Det här kan bli spännande! Men jag e redo att åka så det är väl lika bra att bege sig. Sen vid 10 ska jag träffa Carolina och Josefin från jobbet och gå på en klubb som heter Knoxx? Ska bli riktigt roligt och det är Happy Hour ikväll! Även USB-sladden till kameran ligger tydligen i Antwerpen så i morgon kanske det kommer lite bilder? Huvudet är inte riktigt med idag....

Ha det så jäkla kul nu på Valborg...det ska iaf jag!!!



Perfekt låt att vicka höfterna till medans man sminkar sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0