I need my beautysleep

 
Den här underbara låten spelades i går

Helgen har varit riktigt rolig. Jag kom hem från Antwerpen för någon timme sen och jag är riktigt trött. Har inte blivit så mycket sömn de sista 2 nätterna. Igår åkte jag tillbaka in till Antwerpen eftersom jag hade tågbiljetter kvar sen dagen innan. Jag och en kollega gick till en riktigt skön klubb. Det var i en källare och dom spelade bara en massa skön house, RnB och gamla klassiker. Riktigt skön stämning! Synd bara att det var sista kvällen innan sommaren.
Idag har jag fått stand up träning. Har kollat på en massa shower och bara slappat i soffan hela dagen.
Men nu är det  dags att sova lite så jag orlar uppp i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0