Sputnik is back!

Sitter här i soffan igen och kollar runt lite på the world wide web och lyssnar på Looptroop Rockers. Riktigt skön låt faktiskt.   

Båda hundarna ligger i soffan och Sputnk har äntligen blivit sig själv igen. Var riktigt orolig i natt för han var verkligen inte pigg. Hela dagen har han legat i antingen soffan eller sin säng och sett allmännt bedrövlig ut. Det krävs inte så mycket för att han ska gå i bitar,ingen Rocky precis! Men nu har han ätit och lekt lite med Chili så nu e mamma o pappa lyckliga. Det gör verkligen ont i hela själen när något händer ens barn. Hur ska det då gå när man har "riktiga" barn? Fan, nu slutade TV:n fungera och Two and a half men började precis. Hatar verkligen allt som har med teknik och sladdar att göra. Var på Siba idag och kollade efter en ny bättre kamera. Min gamla håller på att rasa ihop och slukar batterier. Men dom hade inga i lager så det får bli lite senare.

Ska dricka upp mitt glas vin nu, e ändå ledig i morgon, sen ska jag nog gå och nanna kudde...






Jättefin bukett som jag fick av mormor


Och en söt kruk/växt/ljushållare av mamma o pappa



Och jättesnygga vinglas av brorsan och hans tjej



Och en jättetrött Chili.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0