Drömmar

Oj oj,nu e de många drömmar och planer på G. Pratade med syrran för ett tag sen och vi började prata om Sensation White. Satan va jag e sugen på Tyskland nu och Sensation.har alltid haft sån negativ inställning till Tyskland men sen Sensation förra året är Tyskland en kandidat till ny bovärd. Jag läste ju lite tyska i 6:an,7:an och det skulle vara skoj att lära sig tyska på heltid. Får väl skylla lite på TH åxå! Syrran har iaf hittat en sexig kjol nu på http://www.nillasdancewear.se/ och jag har en outfit på G på Tradera så på onsdag vet jag! Har redan förvarnat syrran om att det blir vardagssminkning- BIG NO NO! E det nyår i Dusseldorf så e det! Var inne på youtube idag och kollade på make up förslag. Många ideér nu så efter några vinglas påbörjades experimentet.  Tycker det e så jäkla roligt att experimentera med smink, synd bara tt det e så jäkla dyrt!

Har jobbat lite idag och det gick jättebra. Hjälpte till lite i Drive thrue:n  idag och fixade lite strips. Efter jobbet  åkte vi tillbaka till Tängers snickeri,Jimmys jobb, och fixade ett till terrarium till ormarna som förhoppningsvis kommer snart. Sen åkte vi till Tzatsiki och och hämtade supergoda grillspett med klyftpotatis och friterad fetaost i tomatsås. satans va gott det var. Sen åkte vi hem och städade lite och öppnae the Wine in box! Nu har vi precis kollat på Room 401(?) på MTV och de e rätt roligt faktiskt. så sjuka grejer dom får till!

Bjuder på kvällens låt som Ida tipsade mig om, Peahces


Natti natt!


Jag satte upp tavlorna vi målat






Föberedelser inför Sensation

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0