If you think you can dance

Hej!

Börjar med att bjuda på mitt absoluta favoritnummer från So You Think You Can Dance. Jag älskar det här paret och kan se det här dansnumret om och om igen. Det e så fint! Kolla in det...


I fredags var det tungt, riktigt tungt!
Men i lördags daskade jag till mig själv och gav mig iväg till Harrys. Vi var riktigt sega så innan vi orkade ta oss upp ur soffan och göra oss i ordning blev klockan 11 och det gick inga bussar ner på stan. Vi ringde taxi för vi tänkte att det kan ju max kosta en hundring...pyttsan...154 kr gick det på. Från herrhagen till Åhlensparkeringen. GAAAH...a fucking rip of!
Men vi kom in för halva priset så det gjorde inte så mycket. Inne på Harrys träffade vi först Axel och Oskar. Oskar såg lika flummig ut som vanligt men nu ska han tydligen bli doktor. Det trodde man inte. Till en början var det jättelite folk och jag började nästan ångra att jag gått ut. Men ju mer klockan blev desto mer folk kom. Jag träffade Sandra och Hanna, lika glada som alltid. Träffade även Sandras lillasyster Madde och det kändes skumt! De är inte så små längre, lillsyrrorna! Frida var åxå där och rockade. Jag träffade faktiskt en massa roliga människor som jag inte sett på åratal. Emma, Charlotte, Jocke och en många fler. Diana kom och vi intog dansgolvet som förr i tiden. Har inte varit ute på jättelänge så det var skönt att få släppa loss och svettas lite. Ha ha


Gör mig iordning för Harrys

Det blev nattbussen hem och sen var det upp och jobba idag. Bara en kortis dock och det var inte så jobbigt som jag trodde det skulle bli. Fick en komplimang idag för mitt håt. Det var en kvinna som kom fram och sa att jag hade jättefint hår och cool färg. Blev helt paff men väldigt glad. Såna småsaker kan göra så mycket. En oskyldig liten komplimang och hela dagen kan vara räddad. Värt att tänka på...skicka vidare...

Ikväll blev det helt misslyckade strips och allt så det fick bli en hallon sockerkaka. Får se vad som händer i morgon....

natti natt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0