Dagens låt

Nu var det länge sen jag bjöd på en låt så här kommer dagens:
Culcha Candela  Den här låten hörde jag för första gången i Dusseldorf förra nyår och jag älskar den. Så jäkla bra förfest låt! Dom har en till låt som heter Hamma och den e åxå bra. Annars har jag inte lyckats hitta så många fler verk av den här gruppen.Men jag nöjer mig med dom två låtarna!

Idag har jag varit på HeadBanger och lekt lite. Först blonderade jag utväxten och satans va det värkte. Måste varit nån dunderblekning jag fick. Till slut var jag bortdomnad i hela hårbottnen. Sen fick jag 2 lila/blå slingor i håret och jag får nog erkänna mig rätt nöjd. Blev nästan sugen på att göra hela håret blått nästa gång. Become a smurf! Dom e så snälla på HeadBanger. Gillar't!



Sen åkte jag hem och började tvätta lite. Insåg att jag även hade lite disk att ta itu med så det var tur att Red Bull hade följt med hem! När Jimmy kom hem fixade han lite spenatsoppa. Vi har bestämt att en dag i veckan ska vara soppdag. E ju så himla enkelt att koka ihop och det är ganska underskattat. Soppa e mys!

Blev lite orolig för Chili idag för hon håller nog på att få mjölkstockning tror vi. De nedersta juvren är väldigt hhårda och klumpiga så jag har suttit hela kvällen och masserat dom och tömt dom på lite mjölk. Hon verkar inte vara öm än iaf så det får bli lite massage varje dag nu tills det blir bättre. Än är hon pigg. Valpisarna bara växer och växer och jag längtar så tills de börjar springa. De små clownerna!







I morgon ska jag följa med pappa till Borlänge på Jobbmässa. Har inga höga förhoppningar, tycker mest det brukar vara olika rekryteringsföretag, olika utbildningar och telefonförsäljare där. Men de e bara att försöka. Pappa kommer kl 10 så jag får gå upp tidigt om jag ska hinna mata alla och mig själv!

Sen e det MTV Europe Music Awards i morgon och jag håller tummarna...



natti natt världen...

Kommentarer
Postat av: sophie

aww, gud vad söta!:')

2008-11-07 @ 20:25:25
URL: http://sofijhuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0