It's Official

 Idag fyller jag år och jag har INTE stängt av ansiktsboken!!!! Det har diskuterats mycket fram och tillbaka med egensinnet om hur vi ska ha det egentligen...men de e banne mig dags nu. Iaf de senaste två åren har jag tillfälligt tagit bort FB på den här dagen, bara för att jag kände mig så himla ensam. Det kändes så fel att sitta och isolera sig och sen plötsligt ska alla önska mig grattis och en bra dag? Det blev en sån jäkla krock. Det blev falskt, ensamt, ledsamt och en enorm stress. Å andra sidan, förra året gjorde jag det även för att se vilka som EGENTLIGEN brydde sig - vilka skulle höra av sig utan att FB sa till? Så jag satte ännu lite press på allt. Hjärnan är fan ingen teamplayer! 
 
Men idag har jag bestämt att jag ska vara snäll mot mig själv. Låt folk helt plötsligt komma på att du finns o låt dem önska dig en bra dag. Det är inte hela världen. Det betyder inte att ni plötsligt måste bli kompisar och det betyder inte heller att du är ensam och patetisk. Var snäll mot dig själv, Malin!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0