Overdose of High

 
Jag har haft dryga jäkla toppar nu i två dagar och går från hyper till botten på några sekunder. Började med att jag hade en bra "detvällerinteutsåmycketöverjeansen" dag och plötsligt öppnade sig hela världen. Igår gick jag och bokade tatueringstid på lunchen, var riktigt social och supertrevlig mot kunderna, pratade med Belgien och drömde mig bort.
 
 
På bussen hem fick jag krypningar i hela kroppen och ångest för att jag varit så jäkla nice och äventyrslysten. Hemma ville jag bara gömma mig under täcket och lova att aldrig låta mig själv bli nipprig igen.
 
Jag på bussen hem igår
 
Idag åkte jag o syster och simmade 1km sju på morgonen. Ja, då kände jag mig ju nyttig igen så den här jobbdagen var minst lika nipprig. Securitasvakten som släppte in oss till kontoret på morgonen hade bokat resa till Egypten, jag skojar att det var en väldans lyx, han säger lite lätt "jamen, boka en biljett då" och jag funderar allvarligt på att göra det. Jag känner inte ens killen! Än sen då?!
 
 - tänkte jag då!
 
Nu har jag precis köpt flygbiljetter till Belgien slutet på mars och funderar på vart jag ska göra av mig själv? Tränga in mig under sängen kanske, munkavel och hugga av händerna?  
 
 
OMG, ska jag skratta så tårarna rinner eller gräva ner mig?!!!111ettettett

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0