Two Sides of The Same Coin?

 
Hur coolt är det inte med syskon?
 
Inte bara ser vi likadana ut, går på ett liknande sätt - en del pratar liknande dessutom!
Hur mycket beror på gener och hur mycket beror på uppväxten? Jag menar, om ett syskonpar pratar på ett liknande sätt, är det en mix av föräldrarnas gener, endast en förälders gener eller bara en prägling av uppväxten? Pratar jag på ett liknande sätt som mina syskon?
 
Om jag hade vuxit upp med en totalt obesläktad men nära vän i min uppväxt, hade jag pratat liknande som den vännen eller hade föräldrarnas gener fortfarande spelat roll?
 
 
...eller så går jag och försöker sova lite?
men jag har erbjudande på tre lägenheter nu...så kanske inte riktigt än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0