Mr. Hotness

 
 
Anthony Kiedis
 
Ok, ja, jag läser hans biografi just nu och ja...det har bidragit till att vissa faktorer när det gäller denna man, är ännu lite mer aktiva än innan. Jag menar...Herregud!
 
 
 
 
Och bara för att jag inte kan sova, fast jag borde, och plötsligt, lite lyckligt, insåg att två av mina favoritpojkar faktiskt liknar varandra...kommer jag sova ännu mindre nu
 
 
 
Brandon Boyd (a skinnier version of Tony)
 
 
 
 
 
 
 
Alltså, allvarligt killar... hur svårt kan det vara att låta håret växa och skaffa en mössa? Eller skippa mössan om det känns jobbigt, men spara ut håret för bövelen
 
 
 

0.01 - 3.24 ... me pointing out the hotness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0