They're Not Sane People

 Jag blir ILLAMÅENDE av att gå in på Ansiktsboken nu, mer än någonsin!
 
Överallt försöker människor överrösta varandra om hur underbart det är ute, hur fin deras "bäste vän" är och hur taggade dom är på att få skjuta så och så många taggare och få äran att fälla skogens konung... sjukt!
 
Förlåt, men jag kommer aldrig kunna förstå hur man kan godkänna, att se fram emot några veckor i ett helt år bara för att kunna smyga på ett skitstort djur och skjuta, stycka och skryta - som ett normalt beteende? Visst, jag kan ta att man kanske måste försöka kontrollera älgstammen och sånt, men jag kan inte ta all den här förväntansfulla energin - som barn på julafton. Det är sjukt!
 
Av nån anledning har flertalet tjejer runt 20 åldern här fått för sig att jakt är det nya inne typ? Alla tar jaktlicens och pepprar internet med notiser om hur deras nya vackra "vän" står nyputsad och fin inne i vapenskåpet och hur dagarna går åt att längta tills de äntligen får sätta sig i jaktpasset och vänta in deras byte. Allt de gör blir så jäkla överdrivet och "jagförsökerimponerapåallaochblienutavgrabbarna" så det blir mest löjligt. Aldrig att de skulle gå ut i en hage och sikta på kossor bara för att det är skoj. Nej nej, det överlåter dom åt vargarna så dom kan spendera en hel vecka åt att spy galla över dessa monster som helst borde utrotas. Vem vågar ha barn och hsdjur utanför dörrkarmen när dom finns i skogen? Det hör liksom ihop, jagar tjejerna så agerar de även varghatare till tusen. Alltså va fan tjejer, lugna ner er!
 
Nöjet brukar vara att kommentera alla dessa internet notiser om varg idioti och skratta åt deras respons, för inte nånstanns har dom en bra comeback eller nåt logiskt att disskutera överhuvudtaget. Dom tror att dom har så mycket hat och insikt i frågan och skrattar åt alla andra som inte vet nåt, för de jagar ju inte ens? (??????) men egentligen är dom så inskränkta och äckligt "bonntölpia" att dom knappt vet vad som säger. Allt är bara emot och försöker nån disskutera saken är man antingen vargkramare eller dum stassing som aldrig sett en varg ens.
 
Eeeh, för det har ni?
 
 
 
 Åååh, pallar inte såna här människor!
 
Fick mail om möjligt jobb i SydAfrika förra veckan, längtade ihjäl mig efter Antwerpen igår, anmälde mig på en dejtingsida idag (mest för skojs skull?), saknar min Maddolään och är bara allmänt förvirrad. Pallar inte med mig själv heller om jag ska vara ärlig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0