He's The Only One I've Really Been Out With, Insanely Drunk And Dancing Barefoot Til Morning

 
 
Har försökt skrivit det här mailet ända sen jag lämnade Berlin nu, men hur jag än vridit och vänt på det har det känts fel och töntigt. För jag hade den där fina vännen i Berlin som jag brydde mig om och som brydde sig om mig, men hur säger man det till honom utan att det missuppfattas? Sen insåg jag helt enkelt att det enda idiotiska var att INTE berätta det för honom - hur mycket han faktiskt betydde för mig. Och jag insåg hur dumt det var av mig att hålla inne på det, för så fort jag börjat skriva kom tårarna.
 
Så jag skickade ett egoboost mail till honom och berättade just hur uppskattad han var.
 
Vi behöver mer sånt - våga visa att ni bryr er!
 
 
 
 
 
                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0