I Know The New Ink


Samma ide har kommit och gått och varenda gång har jag blivit helt till mig och  sagt till mig själv: Fan, vilken bra ide!
Sen har jag glömt bort den och det har stört mig så fruktansvärt för jag vet ju att jag nyss hade en grym ide och sen blir det blankt. Senast var i förrgår just innan jag skulle lägga mig. Låg i sängen och fick min uppenbarelse igen och lovade mig själv att jobba vidare på iden nästa dag - borta!

Men idag i kom den fram igen och nu skriver jag upp den, haha!
Den kommer bli grym och jag kommer få jobba lite på den för att få ihop allt, men det är så jag gillar't! Tidigare verk har tagit över ett år att fundera klart på innan jag kännt mig redo för att gadda.










Åh, va roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0