It's a Strange Emotional Place For Me To Go Back To


En dokumentär om Silverchair, varför de tog paus och en massa nytt material och tankar och nu har Hacket Films först släppt en teaser, sen en crusher där de meddelar att de inte kan finansera färdigställandet av dokumentären. De har alltså en massa material som bara ligger där nu och jag vet inte hur många Chairfans runtom i världen som håller på att riva sitt hår?! Herregud alltså...


 



Och för att göra det ännu mer orättvist, så har jag ingen bandbredd kvar längre och jag kan inte ens titta på deras teaser. Jag kommer 15 sekunder in på videon sen tar det stopp och det har haglat så många svordomar över datorn. Hur orättvis är inte denna värld?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0