A Guide To Recognizing Your Saints




"Dito: In the end - just like I said - I left everything, and everyone. But no one, no one has ever left me."


Vet att jag funderat på den här filmen tidigare men aldrig riktigt kommit till skott - tyvärr!
Baserad på en sann historia och det är Dito själv, huvudkaraktären, som faktiskt gjort filmen. Hans första film och det är helt underbar att titta på. Hur han bygger upp scenerna och klipper med ljud och bild - jag är störtförälskad i den här filmen. Den är grymt bra och jag har ärligt sett den tre gånger på två dagar nu. Shia är en grymt underskattad skådespelare och Robert Downey 35 min in i filmen, i bilen med mössa på och halva ansiktet skuggat - HOT! Hans blick e riktigt fin i den scenen (ja, jag var hemma från jobbet idag) och jag drunknar lite halvt.   lame



Nej men allvarligt, se den!  jag har beställt boken redan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0