I'm Gonna Make It Good

Inatt har jag fått världens sämsta tips av er, så skärp er!
Ska ni vara i mina drömmar och springa får ni se till att göra bättre!

Det är blå himmel idag och jag har tänkt göra den här dagen till en riktigt bra. Jag ska plantera nya jordgubbsplantor, rensa upp i stenpartiet och omorganisera lite bland alla växter. En del plantor växer alldeles för fort och vissa har inte lärt sig att hålla sig på sin plats än. Men jag klagar inte om jag får lorta ner mig lite. Och jag ska göra det i linne, så jag kan putta bort hösten lite.

Sen ska jag ta en lååång dusch, kanske tom raka benen? Ta lång tid på mig att sminka, även om det inte behövs och ta upp toan i flera timmar. För ikväll ska vi ut och dansa och den här gången ska det bli bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0