Can I Have a McLover, Please!?

Så har det hänt igen...

Panik i morse när hund tassar började putta på mig i sängen och ville upp. Klädde på mig snabbt som aldrig förr, rastade och matade hund, klädde av mig igen och stängde dörren. Sen låg jag bara där och försökte komma tillbaka till min underbara dröm. Lyckades inte somna, men kunde ligga och fortsätta regissera hur den skulle kunnat se ut.

Jag har haft världens mysigaste dröm och det pirrade i hela kroppen när jag vaknade.
Har smygit omkring hela natten och försökt komma nära den här varma, charmiga killen. Ni vet, hittat på världens lamaste ursäkt för att få stå i samma hiss som honom. Bara så att jag kunde få känna doften av hans parfym och kanske få råka stöta till honom när vi gick ut på samma våning och han skulle titta på mig och be om ursäkt. I drömmen satt vi båda två på fönsterbrädet och rökte, han tände min cigarett när jag inte förstod mig på tändaren. Tog den ur handen på mig och skakade retande på huvudet åt mig. Sen log han det där magiska leendet som fick mig att glömma andas. Och vi skämtade, skrattade så han fick torka mina tårar och han visade mig stora fält. Fält fulla av hästar som betade, och jag minns att jag pep, att det första jag sa var: det här måste jag visa Maddo. Nästan så jag studsade och han bara skrattade åt mig och lade armen om mina axlar. Så jag luktade på honom lite mer och lutade huvudet mot hans bröst. Och han höll om lite hårdare.

Vi tassade omkring varandra båda två och var lika duktiga att hitta på ursäkter för lite oskyldig närkontakt. Åh, det var så pirrigt och nervöst. Men så jäkla härligt. Dumma tv serier som ger ideer





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0