We Had Hurricanes and Suns


Idag är en bra dag, trots att benen gör ännu ondare idag och jag antagligen ser ut som en anka när jag går.
Men solen skiner ute, snart är det fredag och jag o pojkarna ska försöka titta på hus och andra roliga små saker i helgen. Jag har pratat med min Maddoolään och skrattat lite tyst åt henne och längtar till jag kan åka till Irland och hälsa på. Nu är jag alldeles strax klar för att hoppa på tram 24 in mot stan för min jobb intervju och fönstershoppa lite. Mormor flyttas tillbaka till Falu sjukhus idag och förhoppningsvis får hon komma hem ganska snart.

Det finns fortfarande ett stort svart åskmoln på himlen, men idag tänker jag blunda för det.
Idag är en bra dag!




It's a melancholic time
But together we'll be fine
Hey, let's go with a smile


Kommentarer
Postat av: Maddoolään

Men hörru Molin, nu förstår jag inte... Varför skrattar du åt lilla mig?



(Jag har hållt tårna hela dagen för din skull. Och så har jag fått nyckel till min nya lägenhet och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte håller på längta ihjäl mig)

2011-05-05 @ 18:41:15
URL: http://lattelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0