I Just Need Five Procent Of Your Energy, Five Procent

Det flyger tennisbollar överallt här hemma och det är inte jag som är boven. Herregud vad den här lilla vovven har energi, mamma är helt utmattad av att bara sitta brevid och ducka för hennes kast med liten boll. Har inget minne av att mina troll hemma i Sverige någonsin flängde omkring så mycket som hon gör just nu. Då har vi ändå varit i hundparken och lekt med hundar innan, men den här gången funkade inte utmattningsknepet. Just nu springer hon omkring i cirklar och jag tror helt allvarligt talat jag fått en galen hund på halsen. Men hon e jäkligt underhållande att se på.




Och det var inte lätt att försöka få plats på soffan i natt. Hon må se ut som en liten hund, men när hon sträcker ut sig och viftar runt med alla fyra tassar är det inte mycket plats kvar. Sen har hon drömt konstant med ryck, morr och gny. Jag har vaknat av både tass och nos i munnen och det har snarkats och smaskats. Sen vid åtta på morgonen var det dags att gå upp tyckte en viss fröken och jag tog till flykt och gömde mig bakom Bruce i sängen. Han fick ta hand om lekandet för han fick sova hela natten i en dubbelsäng, haha.


Funderade nästan på att kladda runt med lite smink igen, men jag tror det får vänta lite tills den här damen har somnat. För nu flyger det grejer överallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0