Miss Moneymaker



Måndag och jag är totalt icke inspirerad att göra nåt. Har degat sen jag vaknade vid tolv och kommer antagligen fortsätta i samma anda om jag inte lyckas få nåt städryck innan Bruce kommer hem. Tycker jag förtjänar en slappmåndag efter gårdagens pass.





Igår var min tredje dag på Kid's och meningen var att jag skulle jobba fyra timmar. Men pga sjukdom så fick jag jobba från fyra till midnatt och jag var riktigt nervös på vägen dit. Visst, jag har lärt mig mycket, men det fattas fortfarande massvis med kunskap och i det här landet verkar ju folk dricka lite hela tiden. Tänk om det skulle vara fullsatt på kvällen?
Men det gick skitbra och var ganska lugnt, så jag hade tid att lära mig lite mer. I know all about Mojitos! Fötterna värkte lite sista timmarna eftersom jag latat mig i några månader nu, men helt ok. Jag står som inhoppare ikväll om det skulle behövas, annars är jag ledig fram till fredag.

Eller ledig o ledig...kommer ha fullt upp från och med i morgon antagligen när denna lilla tjej dyker upp



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0