The Glitter Was Only Five Dollars

Den här veckan jobbar vi med färger i skolan. Bara massa färger som ska blandas och matchas och kletas med. Nästan som lekis igen :) Men de e krångligt det där - försök få fram svart genom att blanda gult, rött och blått. Knepigare än man tror!

 

Efter skolan idag halvsomnade jag i sängen framför Solsidan och insåg att jag måste gå och lägga mig tidigare. Sen spenderade jag resten av kvällen med att glittra ner hela rummet och prata med syster. Har hittat en färg och pysselaffär bara några gator bort, så jag fick ju lov att experimentera idag. Bara att hoppas övning ger färdighet!

 

För övrigt gick jag förbi en massa pubar på vägen hem från skolan som viftade med en viss vit, grön, orange flagga och skyltade med live music nu på torsdag! Jag vet vart jag ska sitta hela dagen iaf och sjunga för full hals med en Guiness i handen och tänka på Cluain Dara maffian  ♥

 


Kommentarer
Postat av: Sofia Vienna

så fint smink!!

2011-03-14 @ 17:24:32
URL: http://sofiavienna.se
Postat av: Sofia Vienna

svar: De är tagna under deras besök i japan. Så fina. Och ja, jag vet hur det känns :P

2011-03-15 @ 10:05:07
URL: http://sofiavienna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0