I Often Think That The Night Is More Alive And More Richly Colored Than The Day

I cannot walk through the suburbs in the solitude of the night without thinking that the night pleases us because it suppresses idle details, just as our memory does.

- Jorge Luis Borges

 

 

Nej, måste försöka sova lite nu!

I morgon eller på torsdag blir det antingen möte inför lördagens Mardi Gras parade och människorna jag ska sminka. Är så jäkla nervös inför det, men jäklar va trött och illamående jag ska vara på söndag. Jag ska vända upp och ner på Gay klubbarna, haha! Har även förvarnat Maja att jag kommer misshandla henne i morgon - ska ta hem alla sminkgrejer från skolan, inkl alla special effects grejer :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0