Dag 14 – Dåliga vanor och laster

Mina dåliga vanor är nog att jag gärna stänger in mig själv lite för länge och lite för ofta om jag inte mår tipptopp eller om jag kommer in i en skrivarperiod eller försöker mig på nåt annat kreativt. Det är skönt att få komma ifrån allt och leva is in egna lilla bubbla, men det kan vara svårt att komma därifrån ibland. Eller om jag tycker nåt är jobbigt gör jag som många andra och skjter upp det i sista sekunden. Jag brukar alltid få det gjort, men det brukar vara några timmar i panik för att få det klart.

Jag är värdelös på att berätta hur jag känner och håller det mesta inom mig. Man brukar få dra det ur mig :)

 

 

Laster

Har lite svårt att låta bli dom där cigaretterna, trots att jag inte ens tycker om att röka. Det värsta jag vet är nikokickar. Dipp och liknande är fruktansvärt gott och vill jag så kan jag äta pinsamt mycket skit helt själv.

 

 

Men det får räcka för nu,  vill ju inte bara skriva en massa negativa saker :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0