Dag 13 – En vanlig dag hemma hos mig

Håll i er nu:

 

Radiohead börjar spela på mobilen 07, 55 och för det mesta går jag jag upp en minut senare. Kan ju hända att jag råkar snooza ibland till fem över. Jag försöker packa ihop så mycket jag kan, aktiverar Mp3 spelaren och går ut i köket för att fixa min gröt med mosad banan. Startar micron och går in i badrummet för att sätta upp håret och fixa. Får ju inte ha smink i skolan, så det går ganska snabbt allt. Går tillbaka och tar ut gröten ur micron, låter den svalna och dubbelkollar att jag har allt med mig. Äter min gröt och vid 07,35 tar jag hissen ner, hälsar på receptionisten och styr kosan mot skolan. tränger mig fram bland alla människor och studenter och sen har jag lektion till halvett. Lunch i antingen parken eller cafeet brevid i en timme. Sen fortsätter lektionen till halvfem och jag styr kosan hem igen. Oftast händer det intte så mycket mer än så. Jag kommer hem, äter lite nudlar eller så, kollar den vilda webben, hälsar på gymmet om jag känner mig duktig, kollar på film eller hittar på nåt sånt här:

 

 

Sen är det sängen om jag lyckas bli trött i tid och hoppas på helg så man kan slöa i parken eller på stranden :)

 

 


Kommentarer
Postat av: william

så cool smikning:D



dagens cookie är avslutat:D

se om det blev du:D

2011-03-01 @ 17:33:19
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0