VIP Zombie

Jag har inte gjort NÅT nyttigt idag, överhuvudtaget!
Har legat i soffan med datorn i knät precis hela dagen och undersökt allt onödigt vetande ute i cyberrymden - det finns en hel del! Men nu får jag försöka ta tag i röran här hemma innan Bruce kommer hem som faktiskt fick lov att jobba idag, hehe

Igår var puppy hos dagmormor för dagen innan det hade hon cirkus här hemma när vi båda jobbade. Det var trasiga tallrikar överallt, sönderbiten duk, utspridda kläder och sönderriven sop påse. Men första ensamma dagen i baren gick kanon. Glömde alla anteckningar hemma, men jag kunde ändå  :)  Igår var lite mindre rolig dag på jobbet för tjejen jag jobbade med kan konsten att byta humör var tredje minut och jag har inte riktigt fått koll på henne än. Kom hem vid tio på kvällen, åt middag och precis när vi skulle däcka i soffan framför en film, ringer Tältis och undrar om vi vill på födelsedagsfest på Kare? Så vi hängde väl på och en halvtimme senare var vi på väg.

Tjejen som hade kalaset hade ett bord på VIP avdelningen så vi trängde oss in där bland alla finskjortor, korta klänningar och klackar och kände oss väldigt icke viktiga. Var tydligen Pretty People Party som grädde på moset och allt var svindyrt! Vi försökte vicka lite på höfterna till musiken men alla viktigpettrar var tråkiga och stod bara där med sina champagneglas och pratade. Så Bruce och jag smet ner till resten av folket och köpte billig dricka och umgicks med lite normalt vettigt folk. Nä, fuck VIP!

Men även om vi inte drack särskillt mycket var huvudet av en annan åsikt idag, därav det väldigt långa soffhänget!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0