I'll Fucking Sting You





Vette fan vad som flugit i mig senaste dagarna, men jag är förbannad redan innan jag vaknat? PMS, visst, men nu får det va bra!

I två nätter nu har jag legat vaken hela natten och svettats för de e så kvavt och svurit åt alla som gått förbi ute på gatan och sagt nåt och blivit biten av nåt okänt monster. Det är ingen mygga för sånt reagerar jag inte på och dom där kliande jäkla betten svullnar upp på en gång, men synts inte nästa morgon? The hell?

Jag känner mig som en jäkla ballong, uppsvälld till pannbenet och insett att jag måste fan göra nåt åt det här nu. Sensation White om en månad, vill inte se några fläsk armar och Miss Piggy kinder på dom bilderna.

Jag får inget svar från intervjun jag var på, fast dom sa att dom skulle höra av sig den här veckan. Snart ligger väl det där dumma mailen i inboxen som säger att jag inte fick jobbet.

Jag har inga pengar att göra nåt för och det börjar bli tråkigt nu. Jag behöver kläder som jag inte har, jag vill kunna gå ut och ha kul och jag vill kunna göra vad vi planerat för Bruce födelsedag. Nu har jag bott gratis hos honom i två månader och han har varit världens snällaste, och jag vill kunna bjuda tillbaka. Vet att han skulle gilla det, jag me!

Jag vill få ett riktigt jobb så jag kan flytta till större lägenhet med Bruce och få eget rum och balkong. Jag vill ha en garderob och kunna ligga i min egna säng och sura om jag så vill. Och möjligheten att kunna gå ifrån när Bruce har besök och jag är trött. Jag vill kunna köpa växter och få den där hemma känslan.

Jag vill kunna åka hem till min familj och fylla på förrådet lite av må-bra och bara-vara i mitt liv. Ni vet, göra saker man alltid gjort där hemma och gå till Konsum och hälsa på. Jag vill hem till Midsommar innan/om jag får ett jobb. Få en kram av mamma och pappa när man kommer hem på gården.

Jag vill åka till Irland och hälsa på mina knäppisar som alltid lyckas påminna mig om att jag tycker om dom alldeles för mycket för att inte ha sett dom på ett halvår. Herregud, e det så länge sen?     
 :(   ja, nu får jag gråta, det här var jag inte beredd på

Jag vill vara på bra humör så jag kan ta tag i den här över energiske puppy och lära henne lite saker. Vi har bråkat i två dagar nu och jag vet att jag inte gör ett enda rätt för tillfället. Jag är sur, hon krånglar, jag blir ännu surare och vi bara krockar med varandra. Försöker ta djupa andetag och lugna ner mig, annars funkar inget. Men när hon för 25:e gången djupdyker ner i sop påsen igen, glömmer jag lätt bort att andas.

 


Jag vill hitta tillbaka till inspirationen och allt det där. Har hur många ideer till sminkningar som helst, men dom ligger bara där inne i huvudet och möglar. Ska ge det ett till försök idag, men vet inte hur jag ska lyckas bli nöjd med mig själv idag?

Och som grädde på moset, idag har ALLT stängt i det här jäkla landet. Fan Belgien, ni behöver inte stänga hela landet bara för att det råkar vara söndag? Fick lov att beställa hem mat för att kunna få min vinflaska att tömma på tyck-synd-om-mig och salladen snodde jag tre tuggor från innan puppy fick resten. och hon äter OLIVER???? vad e de för jäkla hund egentligen?

Nej, räta upp världen nu så den gör någon nytta!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0