Honey, Im Home

Gud va mysigt det e att vara hemma igen!

Åkte in till Antwerpen sju igår morse och sen var det mellan landning i Helsingfors med alla tråkiga finnar. Dom ser ju helt genomskinliga ut? Tog tåget till Gävle för allt annat var redan fullbokt, och blev attackerad av syrran som kom springandes på parkeringen, haha! jag fick sitta bak med Roffe, syrrans nymf och Jossan gav mig en vinflaska att smutta på. Kan det bli bättre?

Så igår satt vi bara och pratade hela kvällen och dag är det fullt upp.
Pappa o syrran är uppe hos mormor och fixar lite björkar åt henne och jag ska göra jordgubbs tårta nu. Hon fyller nämligen år idag! Mamma slutar jobbet vid två och då blir det sill o potatis (jag har fått världens godaste vegetariska nubbesallad) tårta och sen ikväll grillning. Brorsan och Ida kommer me så det kan ju inte bli annat än grymt!

Åh, underbart med sommar Sverige, trots regnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0