Enough With The Mind Tricks


Har precis ätit görgod GI mat, dricker en icke GI drink och ska snart börja kolla på film. Ska packa väskan sen nån gång, men den här gången blir det lätt packning. Måste även dubbelkolla när flygbussen går imorgon. Men jag har hela natten på mig!

För övrigt gillar jag inte att alla tycker dom kan leka med mitt dagdrömmande hur som helst. Alla vet att ger ni mig ett litet halmstrå att gripa efter står jag där med högaffeln sen och stampar. Nästa vecka har jag två arbetsintervjuer och ingen utav dem är i Belgien. Fan då! Än så länge säger jag att jag ska göra den andra intervjun "bara på skoj"  Men jag vet ju hur det blir om jag får det jobbet. Jag måste sluta söka jobb "bara på skoj"

Aja, i morgon blir det Sverige igen o fan va kul det ska bli!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0