All For The View

Hade en ide om att hitta på en sjö idag, men jag bestämde att kroppen fick behålla kläderna på, har blitt alldeles för mycket mat sen jag kom hem och jag tänker fortsätta tills jag åker tillbaka pengalös till Belgien igen. Istället låg jag jag och svettades på gräsmattan ett tag och räknade ner tills alla kom hem från jobbet så jag kunde få grilla lite korvbröd. Pappa kom hem och strax efter kom brorsan, sen var det raka vägen upp till Knubben.






det e förbannat jobbigt att ta sig upp, men den där utsikten är värd det mesta






Jag älskar den där skogen!
Hoppas jag kan få vara här i höst för det kryllar av svamp och jag hoppas puppy är med då. Kommer ihåg hur mina andra små troll njöt av att få springa omkring helt fritt i timmar bland alla träd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0