A Midsummer Nights Dream

Blev upphämtad i Gävle på torsdag kväll av syster o Jossan och fick dela baksäte med alltid lika charmerande Roffe



Syster, Jossan och jag gav oss ut för att plocka blommor till varsin krans. All autom en blev för stor, men himla fina



Det bjöds på godaste vegetariska nubbesalladen med hela familjen



Jag följde med föräldrarna till de andra föräldrarna för lite femkamp och grillning



När det var dags att traska vidare hämtade jag upp brorsan för nästa fest där syster och Jossan väntade, fulla o glada






Träffade en massa människor jag inte sett på år, men det var mest läskigt. Vissa hade förändrats en hel del eftersom senaste gången jag såg dom var jag gympaledare åt dem och andra hade inte ändrats alls. Men till slut var det dags att gå hem när plötsligt alla satt uppe på taket och oroliga bror fick hjälpa ner,haha!

 

Väl hemma tyckte mamma det var ide att korka upp champagnen vid två på natten och det var ett mäkta trött gäng dagen efter.

Så vid 12 på dagen kom pappa på den briljanta iden att vi skulle ju förstöra hela dagen på det här viset och hällde upp en varsin drink åt alla. Lika bra att fylla på och fortsätta!
Vi gick till skolan och tittade på den årliga midsommar brännbollen och jag konstaterade att jag hade de coolaste föräldrarna
(enda föräldrarna bland alla ungdomarna)






Följde med de äldre hem för att göra i ordning maten och på kvällen blev det grillning igen innan det var dags att gå mot Dössberget för det årliga Pumpbolaget!
Jag stannade hemma lite längre än de andra och försökte peppa mig att gå dit och inte stanna hemma. Tycker de e lite skrämmande att plötsligt överösas av gamla ansikten igen.



Tur jag blev uppfångad (överkörd av syrran) av det här gänget så fort jag kom dit









det var en helt ok kväll men när Pumpbolaget var klar med sin spelning drog jag hem och tjötade lite med pappa istället


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0