Was It As Sensational As Expected?

Nää...men ganska kul ändå!

Det var femte gången jag gick på Sensation White i helgen och jag blev faktiskt lite besviken för första gången. För det första missade vi öppningen ochdet brukar vara då bästa delen av showen med allt ljus och effekter. Men jag tror ändå inte vi missade så mycket, för själva designen av scenen och allt omkring var väldigt sparsam och kändes lite för enkel. Det imponerade liksom inte - alls   :(

Men musiken var bra och jag fick dansa precis hur jag ville, så jag är nöjd. Men det blir nog inget nyår i Dusseldorf i år med det här årets show











 


Innan:



Under:

 

Efter:

 

Kommentarer
Postat av: Sofia Vienna

hahaha, gillar att du inte böjer dig bort ifrån dörren när konduktören öppnar den :P



tråkigt att du blev lite besviken, men det ser i alla fall riktigt häftigt ut!

2011-07-04 @ 19:28:19
URL: http://sofiavienna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0