Sliding Ribs

 Det var var doktorn trodde att det var - sliding ribs!
Har ju haft problem sen november förra året med att bröstkorgen får för sig att kollapsa och låsa sig ibland, och idag gick jag till doktorn för att få nån ordning på det. Gick väl inte riktigt som jag ville, få lite piller och vips skulle det bli bra. Jag har dock fått piller för att se om det kanske är en inflammation i bröstbenet, men troligtvis inte. Kul att läsa några av de sällsynta bieffekterna iaf:

mardrömmar
minnesstörningar
kramper
känselbortfall
depresion
förvirring
störd verklighetsuppfattning
plötslig hudavlossning och håravfall
hjärnhinne inflammation etc...

Och det var bara några utav alla bieffekter listade...lova att säga till om jag verkar försvinna iväg till nån annan värld, will you?!

Nej det jag troligvis har kallas för sliding ribs. Ibland får revbenen för sig att inte sitta fast lika bra längre, utan kan glida ovanpå varandra och bli ojämna. En del har till och med så hemskt så att de faktiskt lägger sig under varandra. Det ska gå över av sig själv, me det tar tid. Ett halvår var ingenting, så de e väl bara att vänta  :(  Funkar inte pillren jag fick ska jag ta kontakt med en sjukgymnast och se om det går nåt att göra där istället. So no push ups for me in a while!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0