Beautiful Returning Nightmares

På måndag flyger jag och "puppy" upp till Köpenhamn och blir upphämtade av Jimmy och skjutsade till Hjo. Då får jag träffa trollen och Sputnik och Puppy kan roa sig med att jaga varandra och jag kan kramas med Chili. Dock måste jag säga att Soundari (puppy) är mästaren på kramar. Oavsett hur nödig hon e på morgonen ska det kramas och pussas nån minut innan man är tillåten att resa sig upp ur sängen. Världens mysigaste.
Dock kände jag mig som världens dåligaste mamma idag efter att ha besökt veterinären. Jag vet hur doggen hatar att åka bil eller spårvagn, så jag köpte lite lugnande åt henne inför flyget. Provade en tablett hemma idag för att se hur de verkade, och hon blev rejält vinglig. Snacka om skuldkänslor jag fick då men samtidigt kunde jag inte sluta skratta åt min förvirrade lilla hund. 

Annars drömmer jag om att stycka folk (syrran kollade upp förklaringen i en drömtydar bok och det var minst sagt skrämmande vad som stod) eller så förför jag upptagna pojkvänner och smyger i buskarna med. Även där mega ångest när jag vaknade upp, men samtidigt rätt nöjd! För i drömmen var jag ju så mycket bättre än henne   





För övrigt vill jag ha massa pengar så jag kan fylla upp läpparna lite och löpa bättre läppstift. Fan morsan, vad hände med dom generna? Fick du lov att slösa allt bra på syrran? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0