All The Other Kids With Their Pumped Up Kicks, You Better Run

Idag fördömde jag Brussel Airlines, SAS och till slut Maddolään som postar hot om vulkaner (men det var bara tillfälligt) ♥
Har pratat med en massa människor som är värdelösa på engelska och tydligen är Malin ett väldigt svårt namn att stava. I Australien kunde jag iaf säga: "Yeah like the fish but without the R" Men nu har jag preliminärbokat en biljett för mig och hunden till Köpenhamn, för Bromma ville inte ha några hundar. Ska bara försöka lappa ihop skjutsar för att komma upp till Falun.

För övrigt tror jag på allvar att jag håller på att bli galen. Ena sekunden är allt guld och gröna skogar och nästa stänger jag in mig i duschen och vägrar komma ut. Försökte mig på en sminkning idag men det slutade i jag vet inte vad? Och det här är bara halvvägs igenom mästerverket. Resten vågade jag inte ens ta kort på. Vad jag hade tänkt mig från början syns inte ens längre.



SMUUURF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0