You Need Chaos To Keep Yourself Organized

Och plötsligt blev det måndag och Malin börjar känna sig mer och mer illamående av nervositet!

Den 10 januari flyttade jag hem från Irland och nu är det bara 3 dagar kvar hemma i Sverige innan planet lyfter igen. Visste inte om jag skulle gråta, skratta eller spy inatt när hjärtklappningen satte igång så fort jag tänkte på allt. Och nu börjar det bli så mycket som ska fixas. Bara små saker, som att tvätta det som ska med, blir en utmaning och kroppen vill helst sätta sig i strejk och fortsätta i samma takt som innan och bara flyta med. Men jag har insett nu att det går inte. Så snart ska jag börja ta itu med packning, pappersletande, CV, hitta nya Mp3 låtar, ladda hem filmer, tvätt, sortera och pricka av listan jag inte skrivit än.

I ett försök att aktivera mig blonderade jag håret igår och är stolt ägare av ett blond/orange slitet "hårsvall" nu. Nästa mission blir att försöka få till nån sorts frisyr. Vet inte om jag ska våga mig på det själv eller be om hjälp? Vi får se hur packningen går så kanske ni får se ikväll?

Så ja, just nu e det lite kaos i mitt liv, men det är väl så det ska vara!
Det är då jag känner att jag verkligen lever och är på väg nånstanns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0