Shoud I Concentrate On The Missing Part Or The Exited Part?

Är lite anti allt idag!
Förbannat anti faktiskt

Vet inte riktigt varför, men det kryper i kroppen så fort någon frågar mig något eller säger åt mig vad jag ska göra. Jag får ångest när jag sitter här och inte gör nåt. Blir arg på mig själv när jag inte har tålamod att motionera och dödar mig själv en nivå mentalt när jag sitter där med ett glas Cola istället. Jag vill gå och lägga mig, ville inte gå upp från första början idag. Men jag kan inte, för jag kan fortfarande inte efter 4 veckor sova normalt. Jag ligger fortfarande vaken halva natten och grubblar på allt jag inte borde. Jag sover fortfarande till lunch, för jag är så trött. Och det spelar ingen roll om jag går upp tidigt, håller mig vaken och försöker lägga mig i tid - jag ligger ändå där och funderar. Är så fruktansvärt trött på att inte kunna fungera. Vill bara krypa ner under täcket och försvinna ett tag.

Och jag saknar mina vänner där borta på ön så det gör ont i mig.
När jag ser alla flummiga, konstiga och helt underbara saker dom gör. Häller ut matolja på golvet och ser vem som glider längst på magen...fan, va jag saknar er och alla idiotiska saker. Jag visste om jag skulle skratta eller gråta när jag såg det. Blev lite utav båda. Det går inte en dag utan att jag forskar vidare på er vardag, vad som har hänt och vad jag har missat. För i mitt huvud bor jag fortfarande där. Det här är bara semester.


Och om inte det är nog, är det bara 9 dagar kvar för mig i Sverige. Sen har jag kommit på att jag ska flytta till Australien och börja plugga, jobba de andra dagarna och leva på vatten och bröd i ett år. Jag ska till andra sidan jordklotet och försöka uppfylla min dröm. Jäkla prestationsångest! Jag är livrädd för det och övertygad om att det kommer bli min absolut största prövning. Men jag är taggad till max och jag vet att jag kommer klara av det.

Jag behöver bara komma nånstanns nu känner jag.
Det är alldeles för påfrestande att bara traska runt och vänta. Jag har alldeles för mycket tid att tänka, och sånt fuckar alltid upp mitt huvud. Så bortsett från den här dagen - 8 dagar, and counting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0