Painted Body And Mind

Sitter och tjurar över att min lugg och resten av håret inte vill komma överens med varandra. För tillfället försöker jag intala mig själv att lite slitet hår och osymetrisk lugg nog har en viss charm i sig. Kör på det så länge, så får vi se hur det ser ut i morgon. Har ju hela natten på mig att använda saxen.

Har pratat med Maddo idag och hon är precis lika störd som alltid!
"Det kanske inte är så dumt att låsa in barnen i en källare ändå. Tänk vad lätt dom får det om dom inte vet om vad som händer där ute. Behöver inte tänka på hår, på killar eller nåt sånt där jobbigt. Min pappa borde ha låst in mig i källaren...men vi hade ingen"

Har även pratat med läraren (Christian Kotey)som lärde ut special effects på skolan i Dublin. Har försökt leta reda på honom på Facebook innan, men inte lyckats. Han gav mig en lycko spark i rumpan och sa att jag skulle klara mig galant i framtiden. Betyder mycket när han säger så, för han är så grym på vad han gör. Han jobbar med special effects, som sagt, men även med body paint. Lite sur på mig själv att jag inte gick och såg hans show, men det var dagen innan löning...såå










 Åh, älskar bodypaint!
Läckert


Kommentarer
Postat av: Sofia Vienna

wow, såå coolt!

2011-02-01 @ 08:27:59
URL: http://sofiavienna.se
Postat av: Paliina

sv: ja de är såå fint! men de blir de nog snart. hehehe, do it!

2011-02-01 @ 20:40:44
URL: http://hopesdieslast.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0