Color Me

Jag har ont i hela kroppen efter allt väsk bärande igår. Även om jag lyckades smita undan att betala 3 kg övervikt, är min kropp inte byggd för att bära. Jag e en klenis!

Mitt tåg var inställt hem till Falun, så jag gjorde en liten avstickare till Gävle och käkade med syrran på ett jättemysigt fik. Kom hem vid åtta på kvällen och orkade till och med ge mammas trampmaskin en omgång innan jag la mig i sängen. Och som jag sov inatt, oj oj! Det var välbehövligt kan jag säga och ögonlocken kollapsade strax efter midnatt!

Idag var jag hos banken och fick mitt lån, så nu är min Australien resa något säkrad iaf. Om nu inte Sydney svämmar över förstås :) Jag köpte en extern hårddisk och Skype lurar, sladdade bil i snön, hämtade nya passet som faktiskt såg hyffsat ok ut. Hämtade ut mitt paket och somnade i pappas massage fotölj. Schemat för resten av kvällen är väl att försöka packa upp väskan och få nån ordning på garderoben.

Och så fort jag lyckats skrämma bort alla finnar, ska jag börja leka med innehållet i mitt paket

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0