222-228 Sussex St, Sydney New South Wales 2000, Australia

Första dagarna i Sydney får jag tränga in mig med de andra svenskarna i några dagar, sen den 10 så flyttar jag och Maja till en annan lägenhet. Lite dyrare hyra, men mer centralt, mindre människor i lägenheten och lite fler förmåner.

Vi kommer dela på ett rum och sen är det två kinesiskor i det andra, två badrum, öppet kök och vardagsrum. Balkong med utsikt över Darling Harbour, 10 min till centrum och 30 min till skolan-gåendes. Vi kommer bo på 10 våningen utav 25, med tillgång till inomhuspool, biljard, bastu och gym. Så har jag tur kanske jag har tillräckligt pli på mig sjäv och kan bli lite fit. För så mycket som jag har ätit nu när jag varit hemma, är helt sjukt! Bort ska det!





Kommentarer
Postat av: Sofia Vienna

det låter som att det kommer att bli riktigt bra! Du får ta en massa bilder när du flyttat sen (:

2011-01-31 @ 14:24:21
URL: http://sofiavienna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0