Sydney's Going Gay

Åh, vi har fått en fläkt på rummet. Himmelskt!

 

Känner mig fruktansvärt lat idag, men vädret är lite för bra för att ligga inne hela dagen och dega. Så jag funderar på att gå över gatan och leta efter koalor och krokodiler :) Har ju ett tropikarium som granne!

 

Sen ikväll ska jag göra riktig mat och riktig matlåda till i morgon. Var helt svimfärdig igår när jag gick till Coles. Antar att morötter och gröt inte innehåller tillräckligt mycket nödvändigt. Men nu så blir det andra bullar!

 

För övrigt håller hela Sydney på att gå Gay.

Snart är det Mardi Gras och det är reklam för det överallt. Jag har dessutom fått jobb den dagen paraden är och ska sminka ett gäng. Fck även erbjudande om att gå med :)  Ska bli så jäkla kul!

 

 

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0