Dag 02 – Min första kärlek

Haha, oj oj, min första kärlek!

 

Ja, det måste ju vara Ola.

Vi bodde bara några gator ifrån varandra och gick i samma klass lågstadiet till högtstadium. Men det var väl i lågstadiet som den där söta charmiga "kärleken" flammade upp. Varje dag efter skolan gick vi hem tillsammans och åt plättar som hans mamma lagade. Plättar med blåbärssylt och grädde. Sen spelade vi TV spel, kollade på film eller sprang runt ute på ängen pch lekte kull. Pussades och till slut frågade vi chans på varandra. Åh, jag önskar det var lika lätt idag.


"Får jag chans på dig? Kryssa JA eller NEJ"

 

Det kändes som att vi var ihop ett tag, men på den tiden var ju en vecka en evighet. Tyvärr blev han kär i en annan tjej och fick lov att göra slut med mig så han kunde bli ihop med henne istället. Den där Sandra alltså!

 

Men men, vi hann med några fler fråga chans tillfällen och spelade med i hela den där lågstadie karusellen!

Så jag antar att det var min första kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0