Moments From The Past


Nu har jag haft PMS i flera dagar fast jag inte borde ha det - kan man ha kronisk PMS?
Är trött på att inte veta nåt om vad jag vill och förbannat trött på att inte ha några pengar. Får nog vänta en månad till innan jag kan göra nåt vettigt och inte bara läsa om alla böcker jag har i brist på annat. Folkskygg har jag blivit å och det är ännu mer irriterande. Men det enda alla gamla kompisar gör är ju att föröka sig hela tiden och jag får ju bara enorm åldersnoja och allt sånt där. Och de som inte förökar sig gör samma saker som de alltid har gjort och jag har just insett hur pyttelitet och tråkigt Falun är. Jag sitter ständigt och dagdrömmer om vart jag vill resa, flytta, hur jag ska få ihop pengar till det och vilka jag vill åka och hälsa på igen.
Ena stunden vill jag göra precis som alla här och skaffa familj och hus och inte bry mig mer. Nästa sekund sitter jag nästan manisk och letar efter gamla kort, letar mig in i vänners liv utanför Sverige för att se vad som händer och bevisa för mig själv att jag faktiskt åxå bott där. Att jag inte är som de andra som bara förökar sig och kanske åker på charter en gång om året. För även om jag drömt om en egen familj sen jag var nybliven tonåring, har jag insett att det e inte jag, inte än. Jag har inte tid för det finns en hel värld där ute att upptäcka. Ingen aning vart jag är just nu, men det kommer jag väl inse snart.

Nu vill jag bara att det ska bli torsdag så jag kan få komma hem till mina nötter på Irland!
Maddo har lovat mig en ballong när jag träffar dom på flygplatsen   ♥





(Jag står längst ut till vänster)

Gud vad jag kan sakna gymnastiken, träningarna, lägren, tävlingarna vi åkte på i hela Sverige och känslan av att flyga fram och lita på sig själv och sin kropp. Härliga tider!








Jag och Tias på Roskilde, det var ett äventyr







Bungyjump i Thailand och jag tror aldrig jag vart så rädd i hela mitt liv.



Fan människor, ut och res.
Det finns så jäkla mycket att uppleva där ute som ni aldrig kan hitta här






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0