Sicko

Det blev inget vampyr party igår för efter att vi kommit hem från parken bestämde sig kroppen för att sätta sig i energisparläge. Kände mig helt däckad så det blev film istället. Idag svider näsan, halsen dummar sig och det mesta känns tjockt och besvärligt. Det är en sån perfekt dag om det hade regnat och inte vart strålande sol och ännu bättre om mina troll kunde vara här och mysa med mig



Så fort det finns ett täcke till hands slutar det med en Sputnik som knölat ihop sig i ens knäveck och en Chili som ligger och trycker sig mot ens mage.



Och vart man än sitter kommer det en Sputte som vill ligga i knäet och borra in nosen i armvecket



Det ska pussas och kramas




Och om det finns plats npg för båda är aldrig ett hinder:
Finns det hjärterum så finns det stjärterum

Fy, vad jag saknar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0