Let's Put Some Hearts On Fire Tonight

Nu är röda läppstiftet på och jag har märkt mitt glas :)
Har ätit lite vitlöksbröd, klarblå himmel och pojkarna sitter med gitarren och sjunger. Jag springer runt och provar örhängen och byter kläder för jag kan ändå inte texten till deras låtar. Om en timme ska vi till Bruce mormor och grilla och halva hans släkt e där. Kanske därför jag springer runt och försöker förbättra mig själv hela tiden och fyller på vinglaset. Läskigt ju!

Och nu har det äntligen lugnat ner sig på gatan igen, men för en timme sen var det polis, brandmän och ambulanser alldeles utanför. Huset 30 meter bort stod i brand och dottern som var ensam hemma gick runt och var alldeles förtvivlad. Det var så hemskt att se, men ingen blev skadad som tur var. Obehagligt dock, för alla hus sitter ihop och man vet ju aldrig hur eld fungerar. Rätt dom det är är branden 30 meter bred och allt står i brand. Men nu verkar dom ha kontroll på det och den mesta röken är borta. Tragiskt komiskt att det är sista april idag  :(

Ta det lugnt ikväll pojkar och flickor!
Får väl tacka min bror för min första fylla som var just den här dagen för många år sen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0