It's A Whole Different World With Colours




 Se så glad han blev med lite färg   :)


 


Och jag MÅSTE hitta ett jobb nu så jag kan flytta till hus.
Har hittat ett hus inne i Antwerpen, 10 minuters gång från centralstationen med trädgård, två sovrum och vardagsrum för 700 euro i månaden. Bruce är med på att flytta och då blir det billigare hyra än om jag skulle bo i egen lägenhet. Och jag skulle få egen trädgård - fattar ni hur lycklig jag skulle bli? Jag gräver alltid upp mammas trädgård hela tiden och en utav mina sysselsättningar som liten var att smyga runt i grannarnas trädgårdar på kvällen och sno sticklingar, haha! Jag kommer fylla varenda liten kvadratmeter med växter och mys. Inflyttning är i juni och vi ska dit på måndag och kika om det fortfarande finns kvar.

Vi funkar jättebra tillsammans som sambos och nu när jag är "hemmafru" har jag äntligen fått börja laga mat igen. En annan sak jag tycker om och än så länge har jag fått tummen upp för allt jag lagat. Gav förslag på att han skulle satsa på att bli miljonär istället så kan jag satsa stenhårt på min nya hemmafru karriär  :)  Han skulle fundera på saken



Kommentarer
Postat av: Sofia Vienna

det låter ju helt awesome! Hoppas det fixar sig med jobb snart!

2011-04-29 @ 21:53:42
URL: http://sofiavienna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0