Imma Get Myself A Huge Fishtank


vad händer när Malin sitter hemma helt ensam en fredag och inte vet vad hon ska hitta på?

Jo...



Då fastnar man på Youtube och letar upp allt de allra finaste kyssarna på film. Och min absoluta favorit, den här scenen som är oslagbart fin. Blir knäsvag bara jag tänker på det.

Har vart en slödag idag för varken jag eller Bruce sov bra. Vi har blivit besatta av att spela Silent Hill, men vi är båda lika fega och hoppar till av bara bakgrundsljuden. Igår spädde vi på det hela med att se filmen, så det blev skavfötters på soffan och mardrömmar. Nu har båda åkt iväg på festival, så jag är ensam till på söndag och jag är såå uttråkad. Är tydligen påsk åxå...

Och mormor ligger i Uppsala nu på sjukhuset och väntar på operation, men det ska nog gå bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0